γράψτε για τη δραστηριότητα

Σας παρακαλώ καταγράψτε ελεύθερα και με ειλικρίνεια τις απόψεις σας.

1. Κατά πόσο συμμετέχετε (συζητώντας με τους συμμαθητές σας, ψάχνοντας, γράφοντας, σκεφτόμενοι αυτό που κάνουμε, κλπ).

2. Τι σας "έπεισε" να συμμετέχετε ή τι σας εμποδίζει να "συμμετέχετε".

3. Κατά πόσο η συμμετοχή σας στη συγκεκριμένη δραστηριότητα νιώθετε ότι σας βοηθάει στην προσπάθειά σας να γράψετε καλά στις πανελλαδικές εξετάσεις. Αν ναι, προσπαθήστε να προσδιορίσετε τι κέρδος αποκομίζετε.

4. Τι έχετε να πείτε για την άποψη ότι "τέτοια πράγματα (όπως αυτή η δραστηριότητα) δεν γίνονται στη Γ΄ Λυκείου, γιατί σκοπός είναι οι πανελλαδικές".

και 
5. Σημειώστε οτιδήποτε άλλο θέλετε για τη δραστηριότητά μας σχετικά με το μάθημα, τις εξετάσεις, τα προγράμματα διδασκαλίας, κλπ 


4 σχόλια:

  1. Ομάδα:οι θεές
    Πιστεύουμε οτι αυτός ο τρόπος προσέγγισης του μαθήματος, μέσω τησ συνεργασίας,μας κίνησε το ενδιαφερον ωστε να συμμετεχουμε ενεργα σ'αυτην την διαδικασια που οδηγει σε μια βαθυτερη γνωση και αξιολογηση του αρχαιου κοσμου.αναζητωντασ στο διαδικτυο βρηκαμε διαφορετικες εκδοχες τησ μεταφρασησ και συνειδητοποιησαμε οτι δεν υπαρχει αποκλειστικα μια σωστη μεταφραση.πιστευουμε πωσ αυτο θα μασ βοηθησει στισ πανελληνιες εξετασεις ωσ προς τον τροπο που θα διαβαζουμε το μαθημα.ωστοσο θεωρουμε πωσ ο τροποσ αυτοσ μελετης δεν ανταποκρινεται στισ απατησεισ του συστηματοσ των πανελλαδικων εξετασεων καθωσ αυτο θα μπορουσε να στερησει την εισοδο μασ σε καποιο Α.Ε.Ι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1: Συμμετείχα σε ένα βαθμό και συνεργάστηκα καλά με τους συμμαθητές μου. 'Ηταν μια πολύ ωραία εμπειρία η οποία με βοήθησε . 2) Με έπεισε να συμμετέχω ο καινούριος τρόπος για να συνεργαστούμε μεταξύ μας και να γίνει πιο ενδιαφέρον το μάθημα 3) Πιστεύω πως θα με βοηθήσει αρκετά στις πανελλαδικές εξετάσεις και θα με βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό 4) Είναι μια δραστηριότητα που θα μας βοηθήσει και αυτό δεν είναι μειονέκτημα για τις πανελλήνιες. Κλαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 2.Μας έπεισε το ενδιαφέρον για μια διαφορετική προσέγγισης του μαθήματος.Το μάθημα ήταν πιο ενδιαφέρον,λειτουργικό και φυσικά πιο αποτελεσματικό.3. Η συγκεκριμένη δραστηριότητα σίγουρα θα μας βοηθήσει για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις γιατί είχαμε μπροστά μας διαφορετικές μεταφράσεις για να συγκρίνουμε και να καταλάβουμε καλύτερα το τρόπο που βγαίνει μια μετάφραση..!!! 4.Δεν υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος για τέτοιες δημιουργικές δραστηριότητες αφού τα πάντα πρέπει να γίνονται μέσα σε συγκεκριμένα χρονικά πλαίσια για να καλυφθεί η ύλη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πιστεύω ότι η συμμετοχή μου ήταν αναπόφευκτη το όλο μάθημα τράβηξε το ενδιαφέρον μου αλλά πιστεύω ότι δεν είναι κατάλληλο ώστε να γίνεται σε ομάδες. Με έπεισε να συμμετάσχω το ότι παράξενο υπάρχει σε αυτό (ότι γίνετε σε υπολογιστή, ότι το κείμενο άνοιξε μια πύλη στην αρχαία ιστορία της Αθήνας).

    ΑπάντησηΔιαγραφή